Specjalista ds. administracyjno-kadrowych w Oddziale LSCDN w Białej Podlaskiej
Jednostka ogłaszająca
Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Dominikańska 5 20-111 Lublin
Data ogłoszenia
2024-07-02
Termin składania dokumentów
2024-07-23
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe;
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, prawa oświatowego, stosowania instrukcji kancelaryjnej;
- znajomość regulacji prawnych dotyczących organizacji doskonalenia nauczycieli;
- umiejętność organizowania postępowań kwalifikacyjnych na doskonalenia zawodowe;
- umiejętność ewidencjonowania i dokumentowania procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli realizowanego przez Centrum;
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia dokumentacji kadrowej pracowników;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- sumienność i rzetelność;
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
Zakres obowiązków
- obsługa kursowego programu komputerowego;
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowych form doskonalenia nauczycieli, rejestru prowadzonych form doskonalenia, archiwizacji dokumentów szkoleniowych; sporządzanie oraz ewidencja duplikatów świadectw i zaświadczeń o ukończeniu kursów oraz pomoc przy sporządzaniu sprawozdawczości dotyczącej szkoleń zgodnie z wymaganiami;
- obowiązki wynikające z zakresu prowadzenia działu organizacji szkoleń;
- kompleksowe prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie interesantów, obsługa poczty elektronicznej, doręczanie terminowo dokumentów poszczególnym adresatom, prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej, prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących, sporządzenie pism oraz prawidłowe i terminowe wysyłanie korespondencji listownej i mailowej z oddziału, przechowywanie i zabezpieczanie pieczęci, prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych, regulaminów oraz innych dokumentów organizacyjnych Oddziału, wydawanie oraz rejestracja delegacji służbowych pracowników;
- sporządzanie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników Oddziału; prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych pracowników, zwolnień lekarskich pracowników; wydawanie skierowań na badania lekarskie, dokumentacji dotyczącej urlopów wypoczynkowych pracowników;
- przygotowanie i sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw osobowych;
- prowadzenie harmonogramu wyjazdów samochodem służbowym, kontrola i ewidencja rozliczeń tych wyjazdów;
- współpraca z pracownikami działu finansowo-księgowego odnośnie informacji niezbędnych do obciążania placówek kosztami dojazdu na szkolenie, wycena materiałów dydaktycznych do wystawiania faktur, opisywanie przychodzących faktur (pieczętowanie, przekazywanie księgowości do zapłaty);
- obowiązki wynikające z zakresu pracy sekretariatu.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art.221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o przystąpieniu do naboru z klauzulą o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-kadrowych ogłoszonego 02.07.2024 r. i prowadzonego przez Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin. Jednocześnie oświadczam, że została/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne” (pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 oraz Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o pracownikach samorządowych - Dz. U. z 2018 r., poz.1260).
Warunki pracy
- miejsce pracy: budynek parterowy (LSCDN oddział Biała Podlaska, ul. Kolejowa 8);
- praca przy komputerze, urządzeniach biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Dominikańska 5, sekretariat II p., pokój nr 12, w godz. 9-15, w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin z dopiskiem: „Nabór – Specjalista ds. administracyjno-kadrowych” w nieprzekraczalnym terminie do 23.07.2024r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do LSCDN po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Załączniki
Wybrany kandydat
Agnieszka Górecka
Uzasadnienie wyboru
W określonym przez LSCDN terminie zgłaszania aplikacji wpłynęły 2 oferty. Powołana Komisja do przeprowadzenia naboru stwierdziła, że oferty spełniły wymogi formalne. W drugim etapie procedury naboru kandydatka Pani Agnieszka Górecka udzieliła poprawnych odpowiedzi, które potwierdziły bardzo dobrą znajomości przepisów związanych z funkcjonowaniem placówki i innych uregulowań prawnych niezbędnych przy wykonywaniu powierzonych na stanowisku zadań. Wykazała się dobrym przygotowaniem teoretycznym i praktycznym wymaganym na proponowanym stanowisku pracy. Wymagania dodatkowe, w tym: komunikatywność, sumienność, rzetelność, wysoka kultura osobista daje gwarancję właściwego wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku oraz uzyskała liczbę 37,7 punktów za rozmowę kwalifikacyjną i jednocześnie spełniła warunek uzyskania co najmniej 50% maksymalnej liczby punktów (maksymalna liczba punktów wynosiła 40).
Agnieszka Górecka
Magdalena Szyc
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Joanna Soboń
Dodano do BIP dnia 02-07-2024 14:56:05
Dodano do BIP dnia 02-07-2024 14:56:05