Biuletyn Informacji Publicznej

Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Logo - Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb LSCDN

Data ogłoszenia
2017-01-12
Termin składania ofert
2017-02-01 11:00
Treść

1)    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb LSCDN ul. Dominikańska 5

2)    Zgodnie z załączonym dokumentem stanowią załącznik nr 1 do IWZO
pt. „Planowane zakupy środków czystości w roku 2017 i w 2018”

3)    Odbiorca nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

4)    Odbiorca dopuszcza równoważność zaproponowanych artykułów lub towaru o ile spełniają cechy techniczne i jakościowe określone przez Odbiorcę i opisane np. (opis równoważności).

5)    Wykonawca na wezwanie odbiorcy będzie miał obowiązek wykazać,
że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Odbiorcę.

Załączniki
Oferty
  1. „ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, 26-600 Radom, ul. Wierzbicka 58 m1

    Wartość brutto: 18 708,31 zł
    Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
    Gwarancja jakości: 12 miesięcy
    Termin płatności: 30 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2017-02-01
  2. P.H.U. WEKTOR S.C. E. Wójtowicz, T. Wyskok, W. Maciążek, 20-103 Lublin, ul. Rusałka 10

    Wartość brutto: 17 595,89 zł
    Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia "wpis 3 dni"
    Gwarancja jakości: brak
    Termin płatności: 14 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2017-02-01
  3. DABEX – Lublin Sp. z o.o. 20-346 Lublin, ul. Długa 5/34

    Wartość brutto: 18 867,57 zł
    Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
    Gwarancja jakości: 6 miesięcy
    Termin płatności: 21 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2017-02-01
  4. P.H.U. PAMAR Marcin Andrzejuk, 20-354 Lublin, ul. Lotnicza 49

    Wartość brutto: 16 532,15 zł
    Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia "wpis zgodnie z umową"
    Gwarancja jakości: 6 miesięcy
    Termin płatności: Zgodnie z umową

    Data wprowadzenia oferty: 2017-02-01
  5. Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., Rynek 10, 23-235 Annopol

    Wartość brutto: 16 332,56 zł
    Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
    Gwarancja jakości: 24 miesiące
    Termin płatności: 21 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2017-02-01
Wybrana oferta
Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., Rynek 10, 23-235 Annopol
Uzasadnienie wyboru
W/w Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz złożył najkorzystniejszą ofertę cenową za przedmiot zamówienia.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ryszard Kocińskidodano do BIP dnia 12-01-2017 14:50:28