Szczegóły
powrót do listy przetargówZakup i dostawa środków czystości dla potrzeb LSCDN
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb LSCDN ul. Dominikańska 5
2) Zgodnie z załączonym dokumentem stanowią załącznik nr 1 do IWZO
pt. „Planowane zakupy środków czystości w roku 2017 i w 2018”
3) Odbiorca nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
4) Odbiorca dopuszcza równoważność zaproponowanych artykułów lub towaru o ile spełniają cechy techniczne i jakościowe określone przez Odbiorcę i opisane np. (opis równoważności).
5) Wykonawca na wezwanie odbiorcy będzie miał obowiązek wykazać,
że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Odbiorcę.
- „ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, 26-600 Radom, ul. Wierzbicka 58 m1
Wartość brutto: 18 708,31 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 12 miesięcy
Termin płatności: 30 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - P.H.U. WEKTOR S.C. E. Wójtowicz, T. Wyskok, W. Maciążek, 20-103 Lublin, ul. Rusałka 10
Wartość brutto: 17 595,89 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia "wpis 3 dni"
Gwarancja jakości: brak
Termin płatności: 14 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - DABEX – Lublin Sp. z o.o. 20-346 Lublin, ul. Długa 5/34
Wartość brutto: 18 867,57 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 6 miesięcy
Termin płatności: 21 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - P.H.U. PAMAR Marcin Andrzejuk, 20-354 Lublin, ul. Lotnicza 49
Wartość brutto: 16 532,15 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia "wpis zgodnie z umową"
Gwarancja jakości: 6 miesięcy
Termin płatności: Zgodnie z umowąData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., Rynek 10, 23-235 Annopol
Wartość brutto: 16 332,56 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 24 miesiące
Termin płatności: 21 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01