Szczegóły
powrót do listy przetargówZakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla potrzeb LSCDN
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla potrzeb LSCDN ul. Dominikańska 5
2) Zgodnie z załączonym dokumentem stanowią załącznik nr 1 do IWZO
pt. „Planowane zakupy materiałów biurowych oraz papieru w roku 2017 i 2018”
3) Odbiorca nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
4) Odbiorca dopuszcza równoważność zaproponowanych artykułów lub towaru o ile spełniają cechy techniczne i jakościowe określone przez Odbiorcę i opisane np. (opis równoważności).
5) Wykonawca na wezwanie Odbiorcy będzie miał obowiązek wykazać,
że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Odbiorcę.
- Firma Handlowa Soft Marta Mazur, Mariusz Mazur S.J. ul. Prof. L. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów
Wartość brutto: 69 459,82 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 6 miesięcy
Termin płatności: 14 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin
Wartość brutto: 40 210,42 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 12 miesięcy
Termin płatności: 14 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - „DALIMEX” Sp. z o.o. ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin
Wartość brutto: 42 390,87 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 12 miesięcy
Termin płatności: 21 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp.J. ul. Handlowa 43, 27-450 Stalowa Wola
Wartość brutto: 38 637,87 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 12 miesięcy
Termin płatności: 21 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01 - Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o. Rynek 10, 23-235 Annopol
Wartość brutto: 38 966,77 zł
Termin wykonania: Od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Gwarancja jakości: 24 miesiące
Termin płatności: 21 dniData wprowadzenia oferty: 2017-02-01